Tuesday, June 22, 2010

UTM Undergraduate Students

UTM Undergraduate Students

4 comments:

mim said...

tgh belajar-belajar wat laman web untuk opis...adoyai..hajar..samsul..tolon..cm ner nak kasi cantik lagi niee..

neezam said...

mim, cantek dah website ko..indeed, it's a damn good job!

hajar bagi aku password, aku pun nak berkarya gak sekali sekala dalam blog sts kita ni..buleh ka? ;p kalu buleh email ye: khairunneezam@yahoo.com

Hajar said...

ceh, dh berkurun aku suh bg emel untuk jd contributor @ joined author kat blog nih, haram sume xnak bagi.

seb bek oghang kampung dh offer diri. aku dh invite. sile la approve yek?

Mimah: dh ok la tuh. xkan nk letak bunga2 kot? x sesuai ngn imej korporat UTM weh.. ;)

mim said...

neezam: pujian kah itu? ha ha..tidak layak pujian itew untuk web opis yg tak baper nak kemas itu..

hajar: bunga? ko bio betul..blog aku leh la..ha ha..ngamuk boss aku nanti..mau terjegil bijik mata NC tengok blog Prasiswaazah UTM..

erm..aku bukan tanak menyumbang aja..tapi grammar aku berterabur..kalau ditengok dek Cikgu Norzana Omar..mau menangis dia..ha ha..
ok la...nanti kalo idea penulisan tetiba muncul..aku post la pa per yg menarik tu erk..