Saturday, May 29, 2010

Jemputan Majlis Perkahwinan - Abd Malek Idris

Assalamualaikum.

Dengan ini, saya mewakili bakal pengantin ingin menjemput rakan-rakan yang mengenali Abd Malek (5A-1997 / 3A-1995) dan semua warga blog alumni STS 1997 untuk menghadiri majlis kesyukuran yang bakal berlangsung pada 13 Jun 2010.


*Klik untuk imej yang lebih besar

Semoga kehadiran kalian bakal menyerikan lagi majlis ini. Selamat Pengantin Baru, Malek.

P/s: Ada sesiapa nak open table untuk mini gathering suka-suka kita kali ni? @kenyit

2 comments:

neezam said...

Aku doakan majlis kau berjalan lancar Malek, Insya Allah! takpala kalau lafaz akad tersasul sampai 11 kali, pedulikkan..yang penting jutaan syaitan yang selalu menggoda kau selama ni menangis teresak2 sebab kau laksanakan satu fitrah umat Muhammad iaitu KAWEEENNN!!!! yahooo!!! ;p

Dari Anas R.A, beliau mendengar Sabda Rasulullah SAW, maksudnya: "Perkahwinan adalah sunnahku, barangsiapa yang benci akan sunnahku, maka dia bukan daripada golonganku" (Hadith sahih dan hassan - Riwayat al-Bukhari dan Muslim)

mimah said...

Malek...Aku pon doakan majlis ko berjalan dengn lancar dan meriahnyer..
Kalo aku tak dapat balik, ko maafkanlah aku yg kerdil ini. Sesungguhnya aku amat teringin melihat kawan2 berkumpul di majlis perkahwinan ko sambil bertanya kabar memasing namun aku terikat dgn kerjaya suami yg tak tentu masa..hu hu (hish, ape mende yg aku merepek nie??)