Wednesday, June 24, 2009

Selamat Datang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera untuk semua rakan dan taulan.

Blog ini dibangunkan khusus sebagai medium penghubung di antara rakan-rakan yang bersekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan Tinggi Segamat (dahulunya Sekolah Tinggi Segamat dan selepas ini disebut sebagai STS) dari tahun 1993 sehingga 1997.

Tak kiralah anda mengambil peperiksaan SPM di STS ataupun tidak, selagi anda pernah bersekolah di STS dalam tempoh itu, anda masih dialu-alukan menyertai kami di sini.

Moga dengan terbentuknya blog ini diharapkan kita dapat berkongsi segala macam berita tentang rakan-rakan yang kita kenali sepanjang kita bersekolah di sana.

Moga ukhuwwah yang terjalin ini akan berpanjangan. AMIN~

7 comments:

Unknown said...

hehe..aku yang buat 1st comment..comment aku..no comment..hehe..anyway, hope blog ni meriah..keep it up..

Unknown said...

hajar, adjust gmt..lewat 15 jam

Hajar said...

thanks. aku br perasan aku x adjust time. hehe..

Hajar said...

updated : anyone are welcome to give comments as comments are open to anonymous now. but pls don't spam. thanks. :)

mim said...

Hajar...rajinnyer ko..
nway..this is good..very good..
nanti leh la update gambo kenangan kat STS bebanyak kat cni ek...

samsurizal said...

mimah : ko jagan lupe plak gambor family ko yang dah besar tu... asyik nak imbau kenangan lama, yang terkini nak kene update gak kat sini.

mintak doa semua sekali utk kita menjayakan program kite hujung tahun ni...

aku akan updatekan butiran program tak lama lagi

Hajar said...

yup, betul tuh.
sape ade gambar2 lama pun yang nak share boleh je pass. kalau xde scanner aku blh scan kan. :)

Mimah :
aku ni xde askar lagi bolehla layan mende2 nih.
dah ada komitmen nnt aku xtaula..